Én Uram

Címkék: ima

2011.07.07. 17:06

Keresztre feszített Jézus Krisztus, a boldogságos Szűz Máriának
Fia, nyisd meg füledet és hallgass rám, amint hallgattál a Tábor-hegyen
örök Atyádra.
Én Uram, Keresztre feszített Jézus Krisztus, a boldogságos Szűz Máriának
Fia, nyisd fel szemeidet és tekints reám, amint a Kereszt fájáról
tekintettél fájdalmas és megszomorodott Édesanyádra!
Én Uram, Keresztre feszített Jézus Krisztus, a boldogságos Szűz Máriának
Fia, nyisd meg a te áldott ajkaidat és szólj hozzám, amint Szent Jánoshoz
szóltál, mikor őt Anyádnak fiául adtad!
Én Uram, Keresztre feszített Jézus Krisztus, a boldogságos Szűz Máriának
Fia, tárd ki karjaidat és ölelj át engem, amint karjaid kitártad a
keresztfán, hogy az egész emberi nemet átkarold!
Én Uram, Keresztre feszített Jézus Krisztus, a boldogságos Szűz Máriának
Fia, nyisd meg szívemet és fogadd be az enyémet; hallgass meg engem, ha
legszentebb akaratodnak úgy tetszik.
(Szent V. Piusz pápa) 

süti beállítások módosítása