Magány idézetek 1.

Címkék: idézetek

2011.05.05. 14:47


"Ádámok! Évák! Istenek! Hagyjatok élni. Hagyjatok... Egyedül félni. Egyedül... élni." 
Pálnagy László

 "A novembert csak a magányos lelkek hiszik végzetesen szomorú hónapnak. De a magányra ítéltek szomorkásak a legszebb májusi napokon, estéken is. Nem az évszakokkal nehéz megbékélni, sokkal inkább az egyedülvalósággal. Azzal lehetetlen."
Raffai Sarolta

"Vajon ha én tűnnék el egyszer, azt észrevenné valaki?"
A Grace klinika c. film

"Félek bárkinek is elmondani, mennyire szeretem, mert akkor rájönnének, mennyire magányos vagyok."
Evelyn Lau

"Az utcában azt mondták róla, hogy ennek a nőnek nincs szíve, és ami igaz, senkije se volt, aki utánanézett volna a szívének."
mile Ajar


"A csendet hallgatom, a csend, az jó barát. A gyertya lángja ég, Benne egy új világ."
Edda

"Mi van, ha nincs senki? Mi van, ha úgy éljük le az életünket, hogy senki sem vár?"
Ház a tónál c. film

"gy vagy úgy - egy embernek önmagában semmi esélye sincs."
Ernest Hemingway

"Nem számít, hol vagy, gyere és ments meg! Nem vagyok önmagam, ha nem vagy mellettem - egyedül vagyok."
Tokio Hotel

"A Szépség, csakúgy, mint a Bölcsesség, leginkább a magányos hódolókat kedveli."
Oscar Wilde

"Néha magányos vagyok, és nem könnyű, de ez az ára annak, hogy kitaláld, mit akarsz kezdeni magaddal."
Tuti gimi c. film

"Körülöttetek pedig ott a nagyvilág; bezárkózni, azt lehet, de a világot örökre kizárni - azt már nem."
John Ronald Reuel Tolkien

"A magány ellentétpárja nem az, hogy nem vagy egyedül. Hanem a meghitt közelség."
Richard Bach

"lltál-e már magadra hagyva, messze, isten s egy jó szív nélkül puszta-szélben, ádáz sorsod kezétől megsebezve, s a dúlt kínt büszke csendben hordva mélyen?"
Nikolaus Lenau
 
"Tél elmúlhat, vihar csitulhat, mert természet rendje, hogy mindenre más jön, de van-e tavasza, csak egyszer is lesz-e az embereknek, apám s anyám szívének."
Sánta Ferenc

"A magány az elmének az, ami a diéta a testnek."
Marquis de Vauvenargues

"Hallotta távolodni a lépéseket, hallotta halkulni a zörgést, és nem fordult arra, hogy utánanézzen. Minek? Nem szabad utánanézni annak, ami elmegy. Az időnek, az életnek, az embereknek. Nem szabad. Elmennek úgyis, ha eljött az idő. És az ember egyedül marad."
Wass Albert
 

süti beállítások módosítása