Lefekvéskori ima.

Címkék: ima

2011.06.29. 18:33


Én lefekszem kis ágyamba,Mint egy testi koporsómba;Három angyal fejem felett,Egyik megoriz engemet,Másik szememet bezárja,Harmadik lelkemet várja.3. Szereto Atyám az Ur Jézus Krisztusban! hálát adok tenéked, hogy engemet az egész napon életben, jó egészségben megtartottál és az estét is meg engedted érnem. Cselekedjed édes jó istenem, hogy a mi jót e mai napon tanultam, azt megtartsam és ugy cselekedjem. Bocsásd meg az én buneimet, melyekkel ma is te ellened vétettem, a Krisztushaláláért. Orizz meg a következo éjszakában is a te szent angyalaid által minden veszedelemtol. Virrassz fel Uram a holnapi napra jó egészségben, békességben, ha tetszik te neked az én életem, hogy akkor is és a mig élek, jóságodért hálákat adhassak. Ámen.
 

süti beállítások módosítása