Magány idézetek 3.

Címkék: idézetek

2011.05.05. 14:53


"Megtapasztaltam, hogy a magány akkor a legerősebb, ha megpróbálunk harcolni ellene. Ha viszont nem veszünk róla tudomást, elgyengül."
Paulo Coelho

"Szem mögött, szó mögött gondárnyék feketül. És mégis - ne remegj: lélek van teveled, nem maradsz egyedül."
prily Lajos

"s én utállak, mert egyedül vagy, És egyedül vagyok, mert utállak."
Kispál és a borz

"Ne szánd a holtakat, Harry. Az élőket sajnáld, s legfőképp azokat, akik szeretet nélkül élnek."
Joanne Kathleen Rowling

"Aki megbánt, én nem bántom. Aki sajnál, nem sajnálom."
József Attila

"Ha nem érzel magadban szeretetet embertársaid iránt, akkor ülj csendesen, foglalkozzál a magad dolgával, amivel akarsz, csak az emberekkel ne."
Lev Tolsztoj
 
"Miért kell mindig magamban vándorolni, s imákat mondani valakiért... s miért kell csak mindig rólad álmodozni, ha nem szeretsz, miért? miért? miért?"
Wass Albert

"Nekem nincsenek barátaim. Semmim sincs. Semmit sem mondok. Semmi sem vagyok. Azon gondolkodom, mennyi időbe telhet busszal eljutni Arizonába."
Laurie Halse Anderson

"Minden arc minden vonása rögtön elenyészett bennem, mert nem a vártra találtam."
Charlotte Bronte

"Ameddig nem adsz helyet a lelkedben valakinek, aki éppolyan fontos neked, mint saját magad, addig mindig magányos maradsz."
Richard Bach

"A helyeket látom, hol lehetnél. Fázik az üresség körülöttem."
Kardos Csongor

"Arcom elé vonom az estét, célpontom a csillagod. Ömlik rám a szürke festék, vagyok, aki nem vagyok."
Sajnosbatár

"Hangod hallom, ha fúj szél, Mondd, hol maradsz, ha a csend kísér? Elsuttognám minden titkomat, Vágyom Rád, oly` messze vagy."
Zanzibar

"A semmi ágán ül szivem, kis teste hangtalan vacog, köréje gyűlnek szeliden s nézik, nézik a csillagok."
József Attila

"Kihullnak kezemből a könyvek a világ magamra hagy mostantól hűvösebb napok jönnek szűkülő időm egyre tágasabb."
kos

"Kérdés, kísértés és titok. Én azt várom: valaki majd Hívni fog S édes, meleg szájjal Sugja meg majd, hogy ki vagyok."
Ady Endre

"Fogódzanék akárkibe, de nem lesz soha senkije; szeméből, mint gazdátlan ág, kicsüng a pusztuló világ."
Pilinszky János

"Rádöbbent, milyen termékenyítő az egyedüllét, amelytől a legtöbben szorongva rettegnek, s hinni vélte: némelyik magányost azért gyötri tébolyulttá a magában-lét, mert rossz a társasága."
Vavyan Fable

"Mind, ami benne volt, elmúlt, egyenként, és nincs több éjjel, nincsen csillag, csupán egy pince, amiből sosem menekülhet, és amiben másnak nem jut hely."
Az élet nélkülem c. film

"Ami után kapkodsz, elvész. Amit elengedsz, megfogod. Karodba röpülnek a fecskék, S magadra hagynak a csillagok."
Gyurkovics Tibor
 
 

süti beállítások módosítása