Viccesek...

Címkék: humor

2011.02.26. 15:39

Szigorú vagyok, de igazságtalan. 
Mindig a leghangosabb és a leghalkabb jár jól.
Legszebb öröm a söröm.
Csoportmunka az, amikor sokan csinálják, amit mondok. 
A csikkek is fellázadtak. Eddig csak elnyomásban volt részük.
Okos enged, ha már szenved.
Mindenki megkopaszodik egyszer, csak van aki nem éri meg.
Valószínűleg nem véletlen, hogy a nagy mesemondók mind férfiak voltak.
Ami majdnem az, az nem az.
A győzelem nem a legfontosabb - CSAK AZ A FONTOS.
Nekem nincsenek előítéleteim. Mindenkit gyűlölök.
Van-e a Földön értelmes élet? - Nincs. Én is csak éppen beugrottam ide.
A pokol üres, mert minden ördög a felszínen van. 
Téged aranyba kellene önteni... Hogy ne kapj levegőt.
Külön tudomány mindig mással foglalkozni, mint amivel foglalkozni kell.
A legrosszabb, amikor a hülyék ellen - a hülyeség akaraterővel párosul.
Nincs biztos rendszer a hülyék nagyon találékonyak.
Ne okozzunk autóbalesetet az utakon - hajtsunk a járdán.
Aki korán kel, valamit elnézett az ébresztőóráján.

Ne nézz hátra! Lehet, hogy éppen utolérnek.
Jól csinálni valamit gyakran csak időpazarlás.
A sör lassan butít, de nem baj, én ráérek.
Eddig nagyképű voltam. Most már tökéletes vagyok.
Az élet olyan, mint egy motor: be kell rúgni, különben nem megy.
A kis munkát kis ívben, a nagy munkát nagy ívben kerüld el!
A világnak több szerény zsenire lenne szüksége. Olyan kevesen maradtunk.

Optimista az, aki azt hiszi, hogy a légy a szobában a kijáratot keresi.
A kocogás azoknak való, akik nem elég intelligensek a tévénézéshez.
A ló mindkét végén veszélyes. A közepén meg kényelmetlen.
A szőkéknek több jut a jóból, mert könnyebb őket megtalálni a sötétben.
A szexben nincs norma. Norma az a csaj, aki a szomszéd utcában lakik.
A hipochondria az egyetlen betegség, amiben nem szenvedek.
Mindenkinek hinnie kell valamiben. Én azt hiszem, iszom még egyet.
Mosolyogj! A holnap rosszabb lesz a mánál.
Tévedni emberi dolog, de isteni érzés.
Minél távolibb a jovő, annál rózsásabbnak látjuk.
Akármi történik, tégy úgy, mintha szándékos lett volna.
Csak egyszer fiatal az ember, utána más mentséget kell találnia.
 

süti beállítások módosítása