Ó, Uram, nem birom rímbe kovácsolni dicsőségedet.
Egyszerű ajakkal mondom zsoltáromat.
De ha nem akarod, ne hallgasd meg szavam.

Tudom , hogy zöldel a fű , de nem értem minek zöldel ,
meg kinek zöldel.
Érzem , hogy szeretek , de nem tudom , kinek a száját fogja
megégetni a szám.
Hallom , hogy fú a szél , de nem tudom, minek fú , mikor én
szomorú vagyok.
De ne figyelmezz szavamra , ha nem tetszik Neked.

Csak egyszerűen , primitíven szeretném most Neked elmondani ,
hogy én is vagyok és itt vagyok és csodállak , de nem értelek.
Mert Neked nincs szükséged a mi csudálásunkra , meg zsoltárolásunkra.
Mert sértik füledet talán a zajos és örökös könyörgések.
Mert mást se tudunk , csak könyörögni , meg alázkodni, meg kérni.

Egyszerű rabszolgád vagyok , akit oda ozhatsz a Pokolnak is.
Határtalan a birodalmad és hatalmas vagy meg erős , meg örök.
Ó, Uram , ozz meg csekélyke magammal engem.

De ha nem akarod , ne hallgasd meg szavam.
 

süti beállítások módosítása